Unts unts, det är ljudet av polisen

Lång dag. Helt slut men vill få iväg en jobbansökan ikväll så fattar mig kort. Min dag i korthet:

Gick upp onödigt tidigt för att tvätta. Vill inte slösa en hel kväll på det så kom på att jag kan göra det i omgångar på morgonarna.

Fick såklart pga detta stressa som en tok till jobbet.

Möttes av roliga nyheter och blev glad.

Blev lite småsur över petitess.

Cyklade i 25 svettiga minuter i uppförsbacke och äkta Helsingborgsblåst.

Svettades lite mer på Hot mojo.

Kom hem. Dog av utmattning, och där är vi alltså nu. Imorgon ska jag ha en ännu längre dag, dagen efter det också, och en del av mig blir jättestressad av det här medan en annan, en som tar mer plats inuti mig än den andra, tänker ”vad jag har saknat detta”.En vinterbild från fina Helsingborg. Lite olämpligt med tanke på att det varit vår i luften nu ett bra tag. Men det struntar jag i. Ps gissa 90-talsdängan i titeln?

0 Svar to “Unts unts, det är ljudet av polisen”



  1. Kommentera

Lämna en kommentar